Praktijk voorbereidende lessen

Huidige status

Niet ingeschreven

Prijs

Gesloten (handmatig toevoegen gebruikers, WooCommerce)

Begin

This cursus is currently closed

Praktijk voorbereidende lessen

Deze lessen worden nog verder aangepast en aangevuld.

Scores en Ervaringen

4.7
Gem. score
139 Scores
5
103
4
34
3
2
2
0
1
0
Wat is jouw ervaring met de cursus? We horen het graag!
Lars Valkonet Lars Valkonet
5 dagen geleden geplaatst
Leuke online cursus

informatieve cursus

×
Vorige afbeelding
Froukje Seip Froukje Seip
6 dagen geleden geplaatst
Praktijkgericht en theorie met veel informatie over bijen.

Leuk om te lezen en heel leerzaam over de wondere wereld van de bijen en hun rol in de natuur en over het houden en verzorgen van de bijen.

×
Vorige afbeelding
Peter (Webbeheer) Peter (Webbeheer)
6 dagen geleden geplaatst

Geweldig Froukje,

Fijn dat je zoveel moois hebt mogen lezen en leren over de bijen. Als het goed is, zit je ook al midden in de praktijk en zie je alles uit de teksten nu als levend voorbeeld in jouw cursusvolk en misschien ook al jouw eigen volk.

Veel plezier met de dagen in jouw bijenvolk.

Annelies de Jonge Annelies de Jonge
2 maanden geleden geplaatst
Terminologie

Af en toe duizelde het me een beetje en kwam ik termen tegen die ik nog niet geleerd had. Maar gelukkig kun je op internet alles vinden en ben je eenmaal op zoek naar filmpjes of info dan vind je daar een heleboel over. Ik ben geschrokken over alles wat fout kan gaan met bijen. Ik hoop dat de praktijk me verder alles duidelijk gaat maken.

×
Vorige afbeelding
Peter (Webbeheer) Peter (Webbeheer)
2 maanden geleden geplaatst

Dank je wel voor jouw reactie Annelies.

Daarom is theorie en praktijk samen altijd belangrijk. Je hoeft nog niet alles te onthouden uit de theorie, later in de praktijk wordt alles duidelijk. Zoals meestal heb je de theorie nodig voor de praktijk en de praktijk voor de theorie.

Gelukkig kan er ook heel veel goed gaan.

Veel succes in de praktijk en pak gerust de theorie er nog eens bij.

Hendrik Gelmer van Noord Hendrik Gelmer van Noord
2 maanden geleden geplaatst
Mooie cursus

Erg compleet!

×
Vorige afbeelding
Roy Berends Roy Berends
2 maanden geleden geplaatst
Duidelijk en makkelijk te volgen

Cursus heeft een goede opbouw met duidelijke afbeeldingen en video's. Zeer leerzaam en leuk om te volgen!

×
Vorige afbeelding
Cynthia de la Rambelje Cynthia de la Rambelje
3 maanden geleden geplaatst
Leerzame cursus

Ondanks dat ik nog geen ervaring heb met het imkeren, was de cursus naar mijn idee volledig. De filmpjes waren ook prettig, omdat alleen theorie lezen als je nog geen ervaring hebt echt af en toe abrakadabra is.Er waren hoofstukken bij waar echt lappen tekst waren, dat was lastig. Andere hoofdstukken waren juist meer opgedeeld in alinea's wat het meer behapbaar maakte.

×
Vorige afbeelding
Maaike Huizinga Maaike Huizinga
3 maanden geleden geplaatst
Leerzame, duidelijke cursus

Cursus is in duidelijke verschillende hoofdstukken verdeeld. Ook is er genoeg tijd om deze cursus af te ronden.

×
Vorige afbeelding
Rene Corbier Rene Corbier
3 maanden geleden geplaatst
Waardevol en professioneel

Fijne uitgebreide cursus. Inderdaad onmisbaar om in de bijen te gaan werken denk ik. Had wel een vermoeden dat er het nodige bij komt kijken maar toch nog onverwachte elementen. Echt waardevol.

×
Vorige afbeelding
Peter (Webbeheer) Peter (Webbeheer)
3 maanden geleden geplaatst

Fijn dat het is bevallen Rene,

En nu de praktijk gaat beginnen kun je helemaal los. De theorie pak je er gewoon nog eens bij en dan gaat het dit jaar helemaal goed komen.

Succes en veel plezier.

Dank je wel.

Nico van Zandvoort Nico van Zandvoort
4 maanden geleden geplaatst
Overzichtelijk en duidelijk

Fijne duidelijke cursus. Helder taalgebruik en gebruiksvriendelijk.

×
Vorige afbeelding
Peter (Webbeheer) Peter (Webbeheer)
4 maanden geleden geplaatst

Dank je wel Nico,

Fijn dat alles helder was en dat het makkelijk was te gebruiken. Dank je wel.

Veel plezier tussen de bijen.

Baukje Nicolai Baukje Nicolai
4 maanden geleden geplaatst
DUIDELIJK

SUPER DUIDELIJKE CURSUS, VEEL INHOUD MAAR KORT EN BONDIG. VOOR 5 STERREN MOET ER 1 DING AANGEPAST WORDEN, NAMELIJK DE 2 RIJEN TEKST IS SOMS VERVELEND WANT DAN MOET JE WEER NAAR BOVEN SCROLLEN OM DE 2E RIJ TE LEZEN

×
Vorige afbeelding
Peter (Webbeheer) Peter (Webbeheer)
4 maanden geleden geplaatst

Dank je wel Baukje.
Super dat je aangeeft wat beter kan. We hebben dit op het lijstje gezet en nemen het mee. Helaas kan ik niet beloven dat dit snel wordt aangepast, maar we gaan het zeker aanpassen waar dat kan.

Succes in de bijen.

Toon meer ervaringen
Wat is jouw ervaring met de cursus? We horen het graag!